Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Alla :love: -dag!

Publicerad 2012-02-14 18:52:33 i Min vardag & annat okategoriserat




Gud vilken bra dag! Den började grymt dåligt, men det orkar jag inte gå in på... Har i alla fall haft det trevligt med mina söta, underbara vänner i skolan, och bjudit dem på geléhjärtan och chokladbollar! :) Hanna hade med sig chips, och vi hade det jättemysigt!! Hade redovisning på Respirationsapparaten och dess patologi idag också, den enda lektionen för mig eftersom jag inte kunde vara med på idrotten, och det gick bättre än förväntat!


Satt ju med 3 böcker igår och försökte plugga in allt...



Skaplig utsikt från tionde våningen på Falu Lasarett... Och snygg spegelbild,
i know.


Nu lyssnar jag på musik och myser runt, blir att äta lite av tårtan jag gjorde igår lite senare! Är så grymt glad, kan inte förklara känslan, men jag älskar det! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela