Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Grattis i efterskott pappa!

Publicerad 2013-01-27 12:32:00 i Min vardag & annat okategoriserat

Igår fyllde min älskade pappa år, och enligt honom fyllde han 19! Jag åkte dit i fredags och firade honom lite med chokladkakan Death by cake, och igår med supergoda cupcakes! Marcus kom även dit med en prinsesstårta. Och så fick pappa en ganska stor godispåse av mig och Jimmy. Och så hade pappa 2 st godispåsar från julgransutdansningen, och i varje påse var det ca 1,1 kg. Helt sjukt! Så chokladkakan fick följa med till Jimmys familj, pappa och Gunilla kände att de inte kunde äta upp allt sött, haha! Chokladkakan försvann fort här, så får väl baka mer snart.. ;)
 
 
Så fint det är med vinter! Lite kallt dock..
 
 
 
 
 
 
Grattis igen pappa! KRAM!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-01-27 13:49:55

Älskade pappa... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela