Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Bra väder?

Publicerad 2012-02-15 09:50:24 i Min vardag & annat okategoriserat



Tycker att det kan blåsa lite mer ute.. Helt ok morgon, vaknade i bra tid, hann äta gröt till frukost, kom ner till bussen i bra tid och träffade en söt person på vägen till skolan. Sedan sitter jag här i skolan och ser att första lektionen är inställd, eftersom våran lärare är sjuk, så vi börjar 12. 12!? Och då har vi bara 1 timmes genomgång om säkerhet i friluftslivet..

Till 4an och packa när jag kommer hem, sedan ta det lugnt och ladda inför studiedagen imorgon, blir att packa och umgås med världens sötaste! :) Och så är jag kanske ledig på fredag också, eftersom vår snälla mentor/svenskalärare kanske ska ställa in vår lektion så att vi slipper komma till skolan för 1 lektion!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela