Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Långhelg!

Publicerad 2012-02-17 21:12:44 i Min vardag & annat okategoriserat



Hade studiedag igår, och idag hade vi egentligen 2 lektioner, men 1 av våra lärare åkte till Kina, och den andra är sjuk. Så nu när alla precis har börjat helgen så är jag mitt uppe i den! :) Känns skönt att vara ledig, men det kommer inte direkt från rätt person när personen går på Falu fri.. ;)

Igår var jag och packade ihop några av de sista sakerna som är kvar på 4an, det är inte långt kvar nu, och sedan fick jag besök av en väldigt söt person! Vi såg 2 skräckfilmer och tog det lugnt.. :) Fick även en sen Alla Hjärtans Dag-present i form av en Merci-ask! :D

Idag har jag och mamma varit iväg till stan, där vi först lämnade lite ta till vara-saker på tippen, sedan en sväng till Myrorna där vi lämnade 2 säckar med kläder! :) Väl hemma träffade jag Linda, och vi kikade på en skräckfilm (som vanligt), och nu tänkte jag packa upp några säckar med kläder och hänga in i min andra garderob som mamma tömde ur igår! :)

Planerna har ändrats oräkneliga gånger idag, men så kan det vara, huvudvärken ville ändå att jag skulle stanna hemma.. Så känner att det blir garderob och hemmaspa idag! På tiden att jag tar hand om mig själv lite.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-02-19 13:22:42

"En väldigt söt person"? Berätta nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela