Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Redo för nya tag!

Publicerad 2012-02-19 19:00:56 i Min vardag & annat okategoriserat




Igår var jag på 4an och packade och höll på så gott som hela dagen, sedan fick jag besök av en väldigt söt person, och vi kollade på film, melodifestivalen, lite mer film och ännu mer film. Den söta personen lämnade huset ca 05.15 i morse.. :D

Och nu blir jag arg på melodifestivalen. Eller ja, kanske snarare på svenska folket? Om inte allt redan är bestämt innan röstningen dvs. Alltså, det stod mellan underbara Mattias och bimbo-låten. Och bimbo-låten går vidare?! Herregud. Bara att hoppas på att Danny går vidare nästa v, annars vettetusaan om jag tänker kolla på varken 2a chansen eller finalen... Uschusch.

Idag vaknade jag rätt sent, närmare 12, och sedan drog jag och mamma upp till 4an och bar massor av kartonger och andra tunga saker. Först ner från övervåningen, sedan ut till släpet. Min rygg mår inte jättebra nu.. :(

Drog hem för någon timme sedan för att plugga. Har gjort ett schema för vad jag ska göra och hinna med den här veckan, vi har nämligen inte så många lektioner eftersom vår med/vo-lärare är i Kina med OP2. Sååå därför blir det nu mer självstudier än någonsin! :)


Nya Må Bra-tidningen kom för någon dag sedan, är kär i den tidningen! Och snyggt nattduksbord jag har va? Flyttkartong á la Emma!


Och nu är mina 2 hyllor på plats! Liiite för mycket saker där än, menmen.. :)

Imorgon satsar jag på ett löppass på gymmet strax efter 7, och sedan bara ta dagen som den kommer! Lovely.


Nu: Fortsätta plugga, äta och sedan soova! :)



Och syster: Den söta personen som finns med i mina inlägg är en av personerna jag skrev med när vi var hos pappa sist, om du kommer ihåg det..? :) :love:

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-02-19 19:54:25

Jag kommer ihåg...men har ändå ingen aning. Antar att jag överlever ändå. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela