Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Utflykt, fest och cupcaaaakes!

Publicerad 2012-11-06 00:00:12 i Mat & bak

Iiiiiih. Imorgon är det dags för APL! Alltså: första dagen på avd 23 på Falu Lasarett! Ska bli jätteroligt, men är ändå väldigt nervös.. Och på förmiddagen idag mådde jag allt annat än bra, men det ordnade upp sig under dagen, men sedan när jag var ute och övningskörde kände jag hur huvudvärken sakta smög sig på.. Så nu har jag haft i mig ipren och nästan en halv deciliter Riga Balsam, har inte varit sjuk på så hiiimla länge, och tänker inte bli det heller! Så det så!
 
Har hunnit med mycket på lovet.. Jag har bakat surdegsbröd (vilket jag ska göra snart igen, då lägger jag upp recept och bilder), varit på dagskryssning med mamma, varit på höstfest, bakat och sovit! :D
 
Här är några exempel på vad jag bakade idag, eller ja, hur jag dekorerade! Tack för all inspiration Linda!!
Mer bilder kommer! Fy vad roligt det är att baka!!
 
 
Nej nu känner jag mig helt borta, så ska sova lite! Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela