Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Besökarna

Publicerad 2012-02-20 08:57:27 i Filmer och böcker





"Besökarna" är en thrillerrysare som handlar om en familj; Frank, hans fru Sara och deras två barn. Frank är mitt uppe i karriären. Han driver en egen reklambyrå och har just snubblat över århundradets konto. Han köper ny bil och en drömvilla på landet åt sig och sin familj. Men de hinner knappt flytta in i det nya huset förrän märkliga och skrämmande saker börjar hända. Är dom verkligen ensamma i huset ... eller finns det någonting annat - något okänt där också?

Film från 88', helt ok faktiskt! Inte så läskig, förutom några pop up-scener, men för att vara en svensk rysare så var den rätt bra. Jag som alltid kollar på skräckfilm tycker inte att den är vidare läskig, men ni lite mer "ovana" kanske tycker att den liiite jobbig.. ;)

Läs mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela