Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Mjaaa

Publicerad 2012-02-20 21:54:09 i Min vardag & annat okategoriserat




Phu, nyss burit hur många kartoner och div. saker som helst från släpet - uppför hela backen - upp för trappan - och in. På slutet började det dessutom snöa grymt mycket, så... Ligger i sängen nu bland mina 11 kuddar, funderar på att försöka sova snart..


Funderar på att ta patent på nattduksbordet och börja sälja..? Bara att byta ut R:et mot ett P eller något. Haha, trött.

Imorgon har jag 1 lektion, och på den ska vi planera de kommande lektionerna. Värt? Blir nog istället att stanna hemma och plugga, och få besök av Söt! :)

Fick sällskap hem idag också, vi skulle plugga, men det blev film istället. Som vanligt.. ;) Så blir att plugga igen allt imorgon! Eller ja, i alla fall försöka..


Sov så gott nu, det ska i alla fall jag göra! :D :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela