Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

Sjukt gamla bilder..

Publicerad 2012-03-14 09:53:04 i Minnen


Halsont idag... Inte kul. Alltså gud vad många är sjuka just nu! Hemma hostar alla, i skolan hostar alla, på bussen hostar alla och nere på stan hostar alla... Inte alla, men många.

Jimmy är, tillsammans med hans klass, hos patologen och är med på en obduktion nu. Är fruktansvärt avundsjuk, jag vill också!!!! Menmen, får väl lov att vänta 2 år...



Lite gamla bilder som jag hittat på internet, säg till om du vill att något ska bort, men bara om du är med på bilen såklart...

































Så. Ingen kommentar.

Har ingen lektion alls idag, matten blev inställd, så drar hem direkt efter maten och pluggar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela