Emma Bengts

Live the life you love, and love the life you live!

När kroppen inte vill sammarbeta..

Publicerad 2011-09-05 13:39:20 i Min vardag & annat okategoriserat


..får man göra det bästa av situationen och gosa ner sig i soffan, för hur mysigt är inte det?! :)
Hade varit mysigare om jag varit frisk, men man kan väl inte få allt?
I morse försov jag mig en hel timme, så det var bara att rusa in i duschen. Efter en liten stund bestämde jag mig för att stanna hemma, hade ju endast en lektion idag, och det får jag ta igen när jag kommer tillbaka.

Bättre att man missar lite och blir frisk, än att man går ändå, blir mer sjuk, och missar mycket. Right?

Ligger just nu i soffan uppe med täcke och massor av kuddar! :love:
Har kollat på en film som heter Evan Almighty, och den var bra :) Just nu kollar jag på världens sämsta film. Sure, det är en svensk barnfilm, men fruktansvärt dålig! Så om ni någon gång får för er att kolla på barnfilmer, se inte LasseMajas Detektivbyrå - Kameleontens hämnd. :|


Ska vänta på tills mamma kommer hem, sedan får jag lite fil och banan, precis vad jag behöver just nu! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Bengts

Jag heter Emma, jag är 17 (snart 18) år och bor i Dalarna! Jag läser just nu till undersköterska, så den mesta tiden av mitt liv går till plugg. Annars bakar jag, allt från tårtor, cupcakes, kakor och bullar till bröd, kex, chips osv. Träning är också ett stort intresse hos mig, och även matlagning, foto, hälsa i allmänhet, skönhet osv! Funderingar eller frågor? [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela